فقــــــــــط عشقـــــــــم

 

فقط باش… همین که هستی کافیست…! دور از من…..!

بدون من….! چه فرقی میکند؟؟؟ گل میخری!! خوب است!!

برای من نیست؟! نباشد!!! همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست…..

دلخوشم به این حماقت شیرین…

 


 

پرسیدم مرا میشناسی !؟ گفت: آری…

 

گفتم:خب بگو! کیستم …!؟ گفت:تو همان رهگذر

 

هر روز این جاده ای…… ولی نمیدانست به خاطر او بود

 

که من یک رهگذر شدم

 


 

 

\\\

 

وابستتم وابسته وجودت

، وابسته خنده هات ، وابسته نگاهت...

 هیچ وقت تنهام نزار... اگه تنهايم بگذاری وابستگی هايم مرا نابود میکند

 


 

 

رﻓﺘﻢ ﭘﻴﺶ ﺧﺪﺍ … . . . . . .

 

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﻩ 5

 

ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ

 

ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ

 

ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ ﮔﻔﺘﻢ : ﭘﻮﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ

 

ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ ﮔﻔﺘﻢ :ﺧﺪﺍﺟﻮﻥ ﮐﻞ ﻋﻤﺮﻣﻮ ﻣﯿﺪﻡ

 

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﻮﻧﻢ ﺍﻣﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻭﻥ !!

 

ﺧﺪﺍﺑﻐﻀﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎ .

 

ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ . ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻫﻢ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ

 

 


 

 

 


 

 

من خوبم... دیگر عاشق نیستم... فقط گاهی ک حرف تو میشود

چشمانم نمناک میشوند و قلبم میلرزد... این ک عشق نیست؟هست؟؟

و ب یاد می آورم ک "تو" و "او" چ ها ک با من نکردید...

اینها ک اسمش عشق نیست لعنتی...هست؟

 


 

امروز هم مث بعقیه روزا دلم گرفته کاش بودی کاش کنار هم بودیم

 

تا ابد تا روزی ک دیگه ضربان قلبم نزنه باهام میموندی

اره بازم منم منی که همیشه دلتنگتم منی ک عشقت داره

 

دیونم میکنه دلم هواتو کرده

 

خیلی دلتنگتممممممممممممممممممممم خیلی


 

 

  یه شب خواستم تو بغلش خودمو لوس کنم خودم را زدم به خواب...

 

دیدم یواشکی گفت کاش بجای تو عشقم تو بغلم بود....




برچسب‌ها:
چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:, × 13:19  × پرویزعظیمی   ×